Take me back in time

GUdars skymning vad man gjort knasiga val i livet.
Genom år av naivitet och spontanitet, som gjort att man gjort knäppa saker och val som man kommer få lva med resten av livet.

Man lär sig av sina misstag, right?


Har iaf haft en kanonbra Lördag, kört mkt bil, varit på Ikea med familjen plus Ida.
 
Började med att inviga Ikea´s blivande bussfil, och nej, man får inte köra där. Jag skulle bara pröva. :)
Lämnade Leo för att inviga NYA ikea´s lekland,
passade på att hinna äta en prinsessbakelse med kaffe till frukost, bara DET är värt en applåd!

Hann på Håret igenom varuhuset på resterande 39 minuter som var kvar på lektimmen Leo hade, och Ida tyckte vi sprang igenom varuhuset. ;)

Efter det skulle vi bara åka en snabbis till Hälla för att lämna in telefonen på 3´s butik för reparation, vilket i sig tog like a lifetime! Tack, underbara butik för er kungliga serive, NOT!

Handla korv i 2 fantastiska varianter med bröd, räksallad, lärre och typ se till att överleva vägen till Tillberga och syster Annelie med familj. <3

Barnen leker, vi grillar och äter sjukliga mängder innanmätesmat, äter efter det gigantiska mängder glass och tillbehör, men som Italienska har vi dessertmage, därav inget problem att fika efter korvgrillning. :)

Vi rullade hemåt med bilen typ kl 18? Viggo somnade som en stock efter typ 4 minuter, och jag körde som en KUNG hem. Sjukligt nöjd med min snygga bakning ut från Annelie och Micke´s residens. :)

Notis till mig själv: Prata med Micke om körhjälp!

Nu, smuttar ett glas 3apor-vin, tittar ut över den nu nergådda solen, lyssnar på sommardängan
Don Omar med Danza Kuduro, helt Smash!

Kanske tittar över till Lina för en stunds kramande, det behöver man alltid! :) 

Klockan har slagit 21. Skål!
 




Kommentarer
Postat av: Lina

Men då drack du vin med mig iaf fast bara en bit bort ;D <3

2011-05-08 @ 12:14:46
URL: http://goldfiish.blogg.se/
Postat av: Eve

Är det bara jag som tycker att lektiden för barnen borde utökas beräknat på STORLEKEN på varuhuset? Haha.

2011-05-08 @ 12:40:46
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack för en bra dag! Ska slänga ut bilder ikväll tänkte jag... fast kanske borde diska först.. : D

2011-05-08 @ 22:49:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Herman

Då undrar jag varför jag skulle gå den där kursen, om du ska fråga Micke om körhjälp...?

2011-05-10 @ 21:25:41
Postat av: Kaosmamman - owner

Herman:

Jag ska fråga om M kan lära mig vissa saker, för att Daniel uppenbart inte kan lära mig, och dig har jag ju inte kört med på över 1 år?

Och jag förstår inte riktigt din kommentar, det är ju knappast ngn förlust för dig, då du inte betalade den själv? Det är ju mer jag som "betalat i onödan" för en tjänst jag inte använt.

2011-05-19 @ 16:17:08
URL: http://homeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback