maybe i need some rehab?

Ibland känner jag bara en sjukligt stor önskan om att någon ska komma och berätta vad som är fel med mig?

Men de måste man väl ta reda på själv, ah,. självklart:
Ill make a list!


♥ Bli nöjd med det jag har
♥ Skaffa ett jobb närmare hem så jag slipper pendla bort 9timmar i veckan och 1700:- / mån
♥ Alternativt ta tag i skolan = rutiner närmaste 1,5året. Jag bestämmer själv!
♥ Skaffa körkort och egen bil, vilket kommer ge mig otroligt självständigthet
♥ Se mig själv och Ta hänsyn till mig och mina känslor


(Som om en j*vla lista skulle göra saken enklare?)

Men de är ju arbetsförnedringens tips, att man ska rada upp allt man känner oro/ ångest för, och bara "beta av"

Ahmen okey, vi kör då får vi se hur långt de räcker.


Ja såg dig nog idag,
snart är du här,
och då skas jag njuta av dig varje stund jag kan!

Sol, kom nu! ♥








Kommentarer
Postat av: Storasyster Annelie

Go girl :-)

Jag tror på dig, och stöttar dig whatever.



Love you princess!

2010-01-17 @ 16:50:19
Postat av: Anonym

FINALLY!

Tänk att det skulle ta sån tid, men bättre sent än aldrig! ; )

Att komma till insikt är jättebra, och det här var en väldigt bra lista du har skrivit, fast jag tycker att den skulle kunna kompletteras med en punkt:



- Inte ha så höga krav på mig själv!



Du vet att du kan klara av vad som helst, bara Du bestämmer dig för det!

Lots of Love // E



♥ ♥ ♥



2010-01-17 @ 20:59:46
Postat av: Ida

Jag instämmer med alla systrarna ovan ^^

Bra att du kom förbi idag, det var kul att ha dig här! Love you lots, puss puss ♥

2010-01-17 @ 22:02:59
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Wasberg

Det finns ett litet mysigt rehab som alltid har dörren öppen för dig här i Eskilstuna ;)

2010-01-18 @ 10:41:43
Postat av: kaosmamman själv

Tack ni söta för kommentarerna ♥



2010-01-19 @ 12:05:02
URL: http://homeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback