Uncover

Lyssnat på Zara Larsson's Uncover hela natten tills jag somnade runt 02 första gången, sov till 03:40. Vaken till 04:50, mig hållit på såhär hela natten.
3:e veckan med sömnen som stör hela mina vakna timmar, eller rättare sagt bristen på den.

Summerade att på 2 veckor har jag sovit Max 5 timmar per natt.
Börjar känna av en viss frustration i kroppen, den skriker efter sömn och att kunna sluta tänka och rabbla ett och samma mantra i huvudet hela tiden.

Lägg tankarna åt sidan för några timmar, ska klä mig och kliva ut i snön till jobbet 07:15-15,

Kom på igår, det kanske är sista jobbhelgen för mig på det hör jobbet. Det ni!



Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte se till att få sova ut någongång då, låt din karl ta barnen, ta en sömntablett och sov!! Du behöver ju det.... puss.

2013-03-01 @ 00:42:02
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback