Dog en smula

Igår em åkte jag tillsammans med resterande medlemmar i H.E.S till sthlmför en mysig tjejkväll med RAW comedy club på Göta Lejon,

Mötte upp Ludde, då han fixat att vi kunde gå via sitt jobb, tackar!
Slänger bokstavligen i oss lite donken, för att sen ännu snabbare ila till tunnelbanan.
Medis nästa, avgång!!
Utanför göta inser vi att kl är 18:30, showen börjar om en timme,
En drink? Blev en smarrig böack russian på "södra sällskapet", Sandra ville tugga på citrusfruktrrna på fatet, Emma slickade glaset och jag bara njöt av atmosfären.
Ludde satt mest och påpeka mitt pekande lillfinger när jag drack, mina housewife-fasoner!

Äntrade Göta lejon 19:10, och sen vänta in, när de väl kom igång hade jag magkramp från start till stopp,
Öz och Mårten bäst på alla fronter,
Och 22:00 var vi återigen, stressade och påväg till tåget.

Ingen sa att ett ord resan hem,
3 trötta tjejer,
(jag somnade till på Sandra's axel) ; )
Helt slut!

Underbart skönt att åka iväg och göra ngt annat, inte bara ses hemma, man behöver komma iväg!!

Stort tack till Ludde som fixade biljetter, och till Emma som tog tillfället och drog med oss ❤❤

Igår var ju även en jättebra dag på ett till sätt,
Men det skriver jag inte ut här, än..


Kommentarer
Postat av: Ida

Aaaw! Det var du värd! Lillfingerpingla!

2013-03-01 @ 00:43:39
URL: http://kawrtnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback