trött som ett as!

Måndag förmiddag,
varför är jag trött som om det vore Torsdag?

Gårkvällen (ja, jag kallar det så) blev lite knäpp.
Skulle ju tränat, men när ja kom dit va det HELT svart där inne, men TV:n stod på.
Visst, ja vet att deras lampor går på rörelsedetektorer, så det var  med största säkerhet ingen fara att hoppa in och träna, men som den lilla chicken jag är vågade jag inte.
Hallå, jag och alla lokalspöken? Nejtack! 




Så, blev iaf en promenad dit och hem med Sandra i lurarna, och en jäkla massa spännande
samtalsämnen. Det ena HETARE än det andra. ;)

Kan avslöja att det diskuterades
G-punkter, kroppsbehåring och fetischer,

som alltid så bjuds det på HELT otippade ämnen med älskade Sandra, 
och skönt att man kan prata om ALLT med henne, inga hämningar här inte :)
(Måste bara tillägga att jag INTE menar att ngt av ovannämnda ämnen handlar om oss) ;) 
 
Avslutade kvällen med lite egogos i sängen med godispåsen på magen och mello-bidrag i öronen,
HUR ofta ligger man i sängen och äter godis? Like never!
Sjukt underskattat, tycker jag!

Spännande diskution med mister D också, men som jag misstänkte så blev det väldigt snabbt avslag,
ingen betänktetid här inte!

Jag tänker iallafall återgå till sluttampen på uppgift nummer 8,
stroke med omvårdnad, prognos och rehabilitering. Det du!

2 veckor kvar till sjukvårdspraktik..  :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här med hämningar har inte jag lärt mig än.. ;)

2011-03-14 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback