Ibland vill man mer än man kan.

Jag fick ett mail på fejjan av min kära syster, som lyckas hitta perfekt hus till oss, i Tillberga där dom bor.
Fina, fina Tillberga..

Här är det radhus syster tyckte vi skulle ta en titt på, och det gjorde jag.

http://w4.objektdata.se/pregen/431/OBJ21378_1101931431/wp.htm?SID=xcxb01qyewm1py3qbxivj155

Både jag och D gillar de jättejättemkt. Det negativa är just att det ligger i Tillberga,
och just nu har vi inga jobb varken där, eller här. Inget jobb alls, tills vi pluggat klart.

Sen blir det att börja leta på riktigt, igen.
Men huset är verkligen de vi letar efter, fint inrett med vitt och snyggt överallt,
bara inreda med sina egna grejer och tillföra färg och voila!

Varför kan man inte bara få köpa huset, utan jobb?
Fatta vad mysigt, nära till syrran och busbarnen,
hus till en billig månadskostnad och jättefint.

Vill vill vill vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback