Regelbunden?

Bara att inse, jag kommer ALDRIG kunna livnära mig på bloggen, herrejisses, som om det vore det viktigaset här i livet? Komma ihåg att blogga = lika viktigt som att andas och sova?

Jag vet att vissa väljer hellre bloggen framför städning, laga middag, sova.
Det syns på antalet upåpdateringar per dygn, men hur i helskotta kan ni ha så mycket att skriva om,
det kommer alltid att vara ett mysteroium för mig, kanske helt enkelt beror på att mitt liv är för tråkigt.
Word!

Spännande nyheter för dagen kanske kan vara att Leo nu tappat sin andra tand, och kommer vara tandlös innan
skolstarten i Augusti om det skall fortsätta i den här takten.
2 tänder ute på 2 veckor, och snacka om att det ser dumt ut, med 1 gigantiskt hål i munnen.
Men nu är dom lösa tänderna iaf ute, så kanske han kan börtja äta normalt. :)

Midsommar är förbi, och det med rasande fart!
Var en relativt lugn och stilla kväll med familjen i sällskap,
grillade mat och åt SJUKT mycket potatissallad så min mage nsåg ut som en gravidmage á 38veckor.

Så, med magkramp, noll ork efter en tidig jobbdag, och en "jag-vill-inte-gå-hem"-talande make
åkte jag hem själv med gossarna runt 00:30.

Hade en awesome Lördag, lugn på dagen och pizzamiddag med film och syster-svåger-sällskap på kvällen,
ska minsann äta upp resterna av godiset ikväll innan gymmet kallar. ;)


Och sen då,
en jobbvecka kallar, fast en efterlängtad Onsdag är planerad i underbara vänners sällskap.
Synd att alla inte kunde medverka, hade varit ytterligare lite roligt,
men så är det ju när man arbetar och sliter.

Middag, eller bara lite småsnacks?
Spel, och slutligen RockKaraoke på All in, kommer bli

HELT MAXAT!

Ah, kommer nog kännas som en kort vecka,
Jobb Mån, Tis,
ledig Ons och Tors,
jobb Fre, Lör, Sön. 

Okey, kanske inte så kort trots allt. :)


Och underbara Theeeeessan,
som kommer med prins Theo och leker med oss på gården och förgyller våra dagar.






Kommentarer
Postat av: Ida

Kärlek! ♥

2011-06-26 @ 18:22:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

...inte för att skryta men...jag diskar, städar, leker, bakar och bloggar...inget av det blir speciellt bra men det görs....... ;)

2011-06-27 @ 19:30:15
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback