Hopplösa dagar till nytto?

Nää, kan knappast säga att den här Tisdagen var ngt att hänga i granen, om man bortser från morgonens fikastund med Mia, sen gick det utför.

Hittills besudlas allt av det här förbannade jävla pissiga röksuget,
som jag febrilt kämpar för att bli av med.
Just nu klev jag in på dygn nummer 5 som HELT rökfri.

Det är däremot värt att hänga i granen, för såhär länge har jag inte varit sen Sundsvall brann.
Kommit på att det fungerar när jag håller mig sysselsatt, därav att jag fortfarande är vaken och siter här.
Sysselsätter jag mig tänker jag inte på att jag är röksugen, går jag ocg lägger mig kommer ångesten över att jag vet att jag har cigg ute jag kan ta om det krisar.   
Men NEJ, dina rökande dagar är förbi, du kommer ALDRIG mer att röka på heltid på vanliga dagar,
KAAAAANSKE någopn festcig, men that´s it!

Jag ska ju för fan få nya tuttar snart, till hösten ju.

Suttit och resonerat med mig själv och min vilja att gå ner i vikt också,
vad är det grundat på egentligen.
Kommer bli många resonemang ang det, de kan ja lova.


Nedräkning inför kommande semster som börjar på Fredag kl 14:01, kommer bli så skönt!
Tid att bli frisk från den här förbannade förkylningen, hinna vara med vänner 8plugga klart?)

Aja, can't wait!




Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, 14:01, på minuten! Fiiint, förstår att du längtar ; )



Du ska väl inte gå ner i vikt din toka, du har ju skitsnygg kropp! Se till att bli kvitt de där rökmonstrena istället så du blir lite healthy och får snygga boobs i höst. Det är väl såååå motiverande, isn't it? Du får hitta nåt annat du kan bli beroende av... minimorötter? Nej just det, du ska ju inte dö av allergichock heller... ^^



Vi får väl slåss mot våra beroenden ihop! Maybe you have to cut off your cigarettes... ♥

2011-07-07 @ 23:09:17
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

say whaaat? nya boobies...vad kul!

2011-07-10 @ 14:02:22
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback