Kortisvecka <3

Äntligen var jag tillbaka på gymmet igår, med bästa Theeeessan! <3

Blir ju sjuk så fort ja sätter foten på gymmet, kanske ska klaga på städningen?   Alla dessa bakterier som sitter på maskinerna är säkert anledningen till att ja blir sjuk om och om igen. Eller? Nää.
Tar i för mkt när ja väl är där, och sen hinner jag inte vila, för vardagen innehåller så mkt stress.

Min krop gillar inte stress alls.  Hanterade det bättre förut, men nu blir jag bara toklätt förkyld och hängig. 

Men NU, nu ska der bli bättre med det.

Förälskade mig i apelsiner igår, varit less på det i flera månader, men nu sedan jag börjat träna känner jag sug efter det helahela tiden.  Omnomn I tell you...

Kort vecka denna vecka. Var hemma i Söndag och Måndags för att näsan rann, ledig igår, och nu öär det jobb idag och imorgon bara, sen Söndag.  Skönt.

Får se om jag oich Thessan hinner fixa något till Fredag. Kanske värsta och sämsta helgen på hela ÅRET att försöka göra ngt.
Sista helgen innan den första löningen på 2011. Kan det vara sämre ekonomiskt då? Hahaha...

Jaja,. Nu blir de frukost med äggröra på 2 ägg, en skvätt grädde, rökt skinka oh en boit brie.

Life taste just TOOOO darn good right now.    <3


Kommentarer
Postat av: Ida

....annars får ni komma och våldgästa mig & Bea!

2011-01-19 @ 10:22:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback