klump i magen och ost i munnen..

Tuggat i mig den sista biten brie på tallriken, som kvällen till ära doppades i fikonmarmelad,. Så gott att jag borde straffas....  Omnomnomn!

efter drygt en timme på gymmet med finaste theessan fick jag äta ost och jag njöt!  God it's good!

Men annars då,.
Klumen i magen växer, och växer, och växer,
i takt med lite ledsamhet och glädje och ångest och oro och längtan och förväntan.

Jag borde inte,
men jag vill.

Vi kan nog inte,
fast jag vill.

Jag ska inte,
men jag vill.


Varför ska det hela tiden kännas som om besluten som är svårast alltid måste tas i ren och skär panik?









Kommentarer
Postat av: Storasyster Annie

Inga beslut ska nånsin tas i panik. Oftast är det de besluten man ångrar sen, och då kanske det inte går att ändra.

Gör det som hjärtat säger <3

2011-01-26 @ 00:24:59
Postat av: Ida

Typ "Hej vi avlivar Bella om du inte tar henne om 30 sekunder!" - ehhh... Okay? ^^ Vad är det föra svåra beslut ni måste ta nu? Ni behåller väl båda ungarna? Hahaha.. nä skämt åsido.. puss gumman : )

2011-01-26 @ 18:28:14
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback