Yes, I can see ya!

Sitter och diggar mina vanliga powerpump-låtar i öronen när pluggandet är på topp.
Sen fastnade jag på en textrad:

David Guetta's låt - "Sexy bitch"

Im trying to find the works to discribe this girl, without being disrespectfull!

Och svaret blev: Damn, you so sexy Bitch!?

Haha, och det var inge respektlöst, det då?
Höhö..  Kanske inte enligt vissa,
men ja vet väl inte om jag skulle tolka "bitch" som spec. positivt,. :)

Ska väl fortsätta vara irriterad på skolan som FORTFARANDE inte svarat på ngn av mina TRE inlämnade uppgifter. Den första inlämnad den 10:e Feb. Och ni tycker JAG är långsam?

Ironi, I'll say..

Hittar lite styrka i denna låt idag också,
Underbara Jordin Sparks! 

http://www.youtube.com/watch?v=suPlYwJ3YvM





Kommentarer
Postat av: Ida

Visste att du hade nämnt den låten här.. lyssnar på den nu.. men vadå, han sa ju bara att han FÖRSÖKTE, inte att han lyckades? Hahahaha! Puss, ses snart!

2011-03-12 @ 16:34:32
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback