jag får inte nog av

shopping!

Blir knäpp!
Dagen spenderades över 400:- på hm, blev en kasse smink på fm, 5 (!!) t-shirtar till grabbarna (välbehövda)
en ny tröja till mamman, och det roligaste var att det blev 3 olika köptillfällen, under en period på 40min.
(Och jkag undrar varför jag ligger efter i skolan? ;)

Nej, det är inte för att jag spenderar all min tid i hm's omklädningsrum,
men idag var det helt enket dags för lite ego-boost, efter lunch med födelsedagsbarnet a.k.a Syster Elin <3

Nu är det dags att rulla in på hm.com, beställa tygskorna till showen och till sommaren,
och se över kanske lite rea?  ;)

Gymmade inget idag hel´ler, buhu..  Thailunch istället, kändes dock som ett helt OK byte. :)

Imorgon blir det gym 9:45 - 10.45. crosstrainer 15min, gå på bandet 15 och jogga 10min,
resten av tiden blir mag och rumpträning.
Knäna gillar't inte, så det är tiny Babysteps innan man är tillbaka i gamla banor igen, but I can't wait!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback