Fattade mod

och ringde Csn, för att prata om mina VAB-perioder och att jag ev.
inte blir klar i tid med studierna pga detta.

Men vad gör man, barnen blir sjuka titt som tätt, och det är svårt att plugga heltid med dom båda
hemma som skriker och gråtrer, bråkar och gnäller,.

Började denna vecka med att vara hemma med Viggo som haft feber, snorig och hostig.
Även jag har känt av halsen några dagar tidigare men inget allvarligt.

Det bådar anyhow inte alls gott inför kommande vecka.
Stenhårt repande med kören nu inför kommande projekt,
 ♥ studande bröllop nu på Lördag ♥
där det ställs relativt mkt press på mig, som ska orka stå framme i kyrkan,
och sjunga,. Vore fantastiskt om jag hade en röst på, och slapp feber.

Syster är såklart supernojjig för att jag har sjuka barn hemma,
då vi ska försöka repa till bröllopet nu när Niklas kommer ikväll,
och jag känner väl att det är svårt för mig att repa om jag inte får komma i närheten av henne.
Kanske kan bli lite problematiskt?

Vi löser det med att jag får skippa att repa, helt enkelt.

?




Kommentarer
Postat av: Ida

Äh, lägg aaaaf, vi har ji fär fan varit nära hela daaan : ) Men klart man inte vill bli sjuk ; D

2011-02-21 @ 18:31:41
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback