gräsar

på gräsmattan utanför Ida, som vi gjort sedan vi åt Donkenlunch, nyttigt om jag får säga det själv. :)
 
Var hos pappa som hängde med sina låtsaskompisar, livliga diskussioner och lite skäll på personalen, som vanligt,
men hängde iaf med pappsen nästan 2,5timmar.

Talat med CSN idag igen, någon som är förvånad? Inte jag heller. Inte ett dugg. NU är det iaf klart vad ja ska göra för att slippa ha dom i röven.  Ska fixa det, snart.  
Fast ja gillar att bråka med dom, man blir liksom taggad, på ngt sätt.


Idag är också första dagen efter praktiken på sjukhuset,
det har varit 4 otroligt givande, spännande, skrämmande veckor,
men jag är SÅ glad att jag tog tjuren vid hornen och valde IVA som praktikplats, trots allt.
Världens bästa handledare också,
som agerade provdocka som jag fick sticka i armen första blodprovet jag skulle ta.

Nervositeten släppte efteråt när jag satte provet, det kom blod på första försöket, och jag började gråta.
Ja, det var skitläskigt, men nu vet jag att jag KAN!
Men jag vet att jag är duktig på det, så det känns skitbra!

Nu är det tillbaka till böckerna 2 veckor innan nästa praktik,
sen är det inte mycket kvar.

Dags att börja planera examensfest?
JAAA!!


Längtar till Fredag också,
klockan 13 drar jag med min syster Ida på litet miniäventyr till Bergvreten,
förväntansfull så in i norden!


Kommentarer
Postat av: Ida

Yay! ♥ See you tomorrow baby!

2011-04-28 @ 01:33:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mia

OOO så spännande! <3

2011-04-28 @ 12:50:09
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback