Maskerad med buller och bång!

ikväll ska det vara maskeradfest på sampolokalen ,med familj och vänner.

Jag (som vanligt) ska vara ngt slampigt, don't miss this!

Bilder från kvällen kommerväl i ett senare skede av livet.

Nu ska vi ut och vara lite sådär härligt föräldra-aktiga och ut och spela boll på lekplatsen.
Lovely! 


<3


År rullar otroligt snabbt förbi,
när man har så roligt som vi haft mestadels av tiden.

Kan tacka Caroline Widjeskog för att vi träffades den där kvällen i Oktober, på halloweenfesten.
Sedan dess har livet varit lite finare, lite bättre. :)

Vad skulle jag göra utan dig, smulan?
Du som fattar mig fast jag knappt gör det själv.

Vi ses för sällan, men vet alltid vart vi har varann,
och det är så det är,
med bästa vänner....   <3

Kommentarer
Postat av: Lexi

Vänskap är som bäst mellan oss! :)

Älskar dig, babe.

2010-10-31 @ 21:41:01
URL: http://enmammasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback