Fredag utan mys

På grund av många anledningar kommer denna Fredag inte att bestå av "Fredagsmys",
detta stenåldersgamla ursäkt till att få moffla alldeles för mkt både chips, godis, läsk och onyttig mat.
Vadå, är det ens Fredag idag?

Från kl 17:00 ska jag vara Återskenare. Vi ska ut till Breds kyrka och ha en spelning ikväll för fullsatt lokal, dom som betalat 200:- per person för att komma och lyssna på oss, jättekul!  :)
Kommer väl hem runt kl 21 kan ja tänka mig. 
Finns ju en tendens att vissa åker till McDonken efteråt, så :)
 
Annars smälter dagara samman, ingen skillnad på vardag eller helg.
(jo, när Daniel är hemma på morgonen och att huset är fullt av skrik HELA dagarna, istället för att det är någolunda lugn och ro)

Senaste veckorna har ja funnit mig själv kunna köpa godis och äta crapdåligt vilken dag som helst i veckan,
och uppenbart har jag tyckt att detta varit "ok", eftersom jag fortsatt.

Resultat?
+2,7kg på vågen!!!
Men kom igen, jag har ju jobbat i för f*n 4 veckor, sprungit i korridorer, halvt som halvt burit / flyttat människor, varit i rörelse mellan 6-8 timmar per dag, och gått UPP nästan 3 kg.
Trodde ja skulle komma undan med den, men icke sa nicke.
Så, iochmed detta så skall jag komma tillbaka till perioden i mitt liv då jag mådde oerhört bra, när jag var ute i spåret varannan kväll, tränade för MIN skull, och var nöjd över min kropp.
(Nej, 3 kg kanske inte är så mkt för alla, men jag behöver inte höra det från er, tack ändå)

Lördag är den dagen då man får moffla, i övrigt får jag faktiskt hålla mig.


P  U  N  K  T


Kommentarer
Postat av: Ida

Bah, du har säkert gått upp tre kilo muskler, och hur var det nu i behån?? ; D You need all you can get. Puss love love ♥

2010-11-01 @ 12:52:11
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback