Utmaning? :)

Fick en utmaning av min kära bästis Lexi tydligen,
jag som fattar NOLL av vitsen med dessa, men jaja, kör till!

4 TV-program jag ser:
1. Desperat housewives
2. I form med anna anka
3. Alla program med chef GORDON, såklart!
4. Lyxfällan

4 saker jag gjort idag:
1. Ätit frukost (klockan är ju bara 8.30 när denna lista fylls i
2. Väckt och badat 2 galna barn
3. Pulsat genom snö till dagis
4. Tränat på gym 1 timme

4 saker jag längtar efter:
1. Jul med familjen
2. Bästisens bröllop 2011
3. Bli klar med skolan Juni 2011
4. Jobb och möjlighet att kunna köpa hus

4 saker på önskelistan:
1. Sponsring till körkortet
2. Nytt strykjärn
3. Laserbehandlingar
4. Mer tid till vännerna :)

4 tjejer jag utmanar:

1. ekeijser.blogg.se
2. familjenskoglund.blogg.se/
3. miaskriver.blogg.se
4. klemsi.blogg.se


(Nej man kanske inte BÖR lägga in personerna med bloggadress, men eftersom ja är totalt värdelös med allt som heter bloggdesign, så gör ja så iaf)  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010..?? jag hoppas att du menar kompisen bröllop 2011 och att du blir klar med skolan 2011...? :)

Ja dom är muppar, jag har ju ungar överallt, bebis i magen och en man som jobbar jämt..jag kan inte skotta snö....ialf inte utan en skyffel! :)

2010-11-10 @ 08:56:45
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Lexi

Du har gjort heeelt rätt babe. :D

2010-11-10 @ 11:25:17
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Ida

Haha.. ja, vitsen med hela bildinlägget var ju att se mig transformeras... så, hej på dig från egosyrran!

2010-11-10 @ 22:21:52
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback