La friday

Fredags förmiddag, det här var inte alls den fredagen jag planerat.
Jag skulle ju till pappa, och vad hände?

Hemma och "vaktar" 2 sjuka barn, som såhär i efterhand är pigga nog att vara på dagis.
Nattetid låter det dock som om dom ska hosta ihjäl sig båda 2.
Ringt läkaren och bett om Cocillana, och ska även pröva bisolvon. Orkar inte vakna varndagång dom hostar,
så inatt får dom faktiskt sova en hel natt!  

Jag har piss-ass-mycket att göra,
så ger upp bloggen, inte direkt en prio just nu!

Helgen blir iofs fullspäckad med roligheter,
ikväll blir det plugg framflr tv:en med massa godis, kanske en syster i sällskap, var ven bjuden att träffa Mia och hennes kompisar. (borde borde borde plugga!!)

Imorgon blir det plugg på dagen, sen adventsbak och syskonhäng hos Åsa. Pyjamasparty för hela slanten, och det betyder att jag måste köpa en pyjamas. Tror inte underkläder eller nakenhet uppskattas, då får jag nog inte vara med och baka :)

Söndagen är det samling 9:30 i kyrkan för rep inför advents"gigget", sen advendsfika hos Åsa med hela familjen.

Nu blir det slänga i Buddah i sängen och ge Leo lite lunch, och jag SKA skicka in 2 uppgifter idag, och kräver tumhållning på att dom kommer tillbaka godkända

Fick låna ett par skor igår av underbara, fina Ingrid. Eventuellt ska jag ha dom på ett väldigt speciellt bröllop, och får se om ja hinner ta mig ner och pröva klänningen till under helgen (!)
Dom är lite i väl högsta laget vad gäller klacken, men så gudomligt sköna!  

Love love love ! !   ♥



Sen fattas det lite folk i mitt hjärta....

                                                       Och jag kan också vara ego.. 



Kommentarer
Postat av: ingrid

äsch, så höga är dem väl ändå inte? ;)

2010-11-26 @ 17:08:25
Postat av: Ida

Hey beauty. du får skicka de där bilderna till mig! Så de blir lite större ; )

2010-11-27 @ 01:17:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback