Söndag och SOL!

Vi spenderar dagen med att plugga litegrann, städar och donar innan familjen kommer hem med BILEN, som jag faktiskt LÄNGTAR efter, annars hatar jag ju den där JÄVLA skorothögen.

Sen längtar jag ju efter familjen,. Sängen var kall och tom, och lägenheten var sp tyst igår efter att Buddah somnade.

Nu ska jag plugga på om multiresistenta bakterier, sen ska vi ut och gå i solen, kanske med Emma och Steve i följetåg.  

Ska hinna sy gardeinerna också, få se om ja hinner göra det och förvåna D när han kommer hem sen. <3

Lite blandade bilder från helgen som varit. Kompott!  :)

Innan ja kilade till Mia <3



Någon timme tidigare, nyfärgad, right back to brun :)


Jag och Buddah's fotostund denna härliga söndagsmorgon <3





 Och avslutar med en klassisk ego-picture ;)



Allt för idag, nu blir det expresslunch, sedan promenad.
Bara jag och min bebis
(iaf till Emma och Steve kommer)


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoho, love you! ♥

2010-11-07 @ 14:35:56
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback