Ett lååååångt dygn senare

Gårdagen blev sjukt lång, sjukt rolig och sjukt gott!
Dagen startade kl 07:15, dagis som vanligt med allt vad det innebär. STRESSMORGON!
Morgonpromenad fick igång mig, och sen var det bara hem och vänta ut dagen till kl 18.

Sticker till Mia runt 18, sällskapar till Mia nummer 2, fixa oss klara inför temafesten och sedan gå.


Här har vi kommit iaf en bit på väg mot festen, photosuit ute i mörkret. SNAP!

Väl framme på festen var de milkshakes, jättegod buffé och massor med trevligt sällsksap, som ansträngt sig för att komma i rätt stämning. Helt sjuk roligt att alla var på, på 50-60talstemat :)                  

 

Söta Jennifer och jag sippar milkshake som var störande god :)

Underbara Mia och jag tar klockrena toalettbilden, såklart!




När kl började närma sig 23 gav jag upp, och halvsprang till fru Keijser, där Thessan väntar inför en utekväll,
ett klädbyte och 2 drinkar senare var vi på väg till stadens enda aktivitet nattetid, Joar!
Som jag säger varje gång, det blir vad man gör det till,
och med rätt sällskap blir det awesome, som med Thessan <3

Dansgolvet, baren och lite VIP-hörna så hade vi en fin kväll.
Tack stumpan för gårdagens kväll,
och tack alla återsken:are som är så härliga! 
Och TACK till Mia som jag lånat bilder av :)

Dagen blev lång dag, och tidig Lördagsmorgon hittade jag hem till soffan,
för att ha nära till toaletten
(behövs väl inte sägas så mkt mer)

Idag har fetmofflat pizza med bästa syster Ida, som sig bör såhär dagen (samma dag) efter.
Pizzeria Karavan och en Falcon med beasås är nästan tradition, vis vårat bord. 
Härligt, fett och gott! ;)   
 

<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Ett ord: SMASHING!!!

2010-11-06 @ 22:41:16
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Ida

Flashing smashing dashing! ♥ ^^ Haha.

Photoshoot, you mean? Hihi. Askul kväll. Du borde iaf stannat längre ; D

2010-11-07 @ 14:38:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback