Det handlar om kulturen..

Och allt kretsar bara kring det. Kultur kultur kultur.

Hur skulle du definiera kultur?

Finkultur, med konst i målad form och skönsång som i en opera på Italienska,
Ungdomskultur som i ungdomars sätt att uttrycka sig genom musikstilar, kläder och frisyrer,.

Variationen är oändligt, och ändå tycks det verka som om jag skall förstå allt det här, klockrent?

Va, vem, jag?

Nää...

Lade böckerna åt sidan för att åka till pappsen, när A och M skulle vara där. ♥
Pappa var uppe, såg piggare ut, ätit frukost och drack lite kaffe och saft,
men fortfarande är det många orosmoln på himlen..

Mycket att ta sig en funderare på,
och nu skall det lusläsas stadgar för kommunens vård och omsorgsinsatser,,.

Sen skolan,. Ser ut att bli att läsa HELA kurslitteraturen om jag skall finna ngn som helst förståelse
första uppgiften. Kursens upplägg känns hittills relativt struligt.
Man får ingen som helst tips om kapitell att titta på, vilket varit en OTROLIGT stor hjälp föregående kurser,
för att "slippa" lusläsa en hel kursbok, för ngt som kanske inte ens finns med?

Anyhow,
lite pics från våran morgon hemma, EnJoy!

 



 




Kommentarer
Postat av: Lexi

Nu har jag en sån här lista på bloggen igen, som jag tycker du ska svara på också. LOVE LOVE

2010-11-18 @ 13:36:19
URL: http://enmammasblogg.se
Postat av: Ida

Åh Hanna vilken fin unge du har gjort ; D

2010-11-19 @ 02:24:57
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback