Ny gräsmatta

Handlade idag (mer än ja borde) . Först gräsmatta till den främre balkongen, en grå skitasnygg. Kommer de förhoppningasvis bli lite skönare där ute.
Åkte vidare till billiga isse där daniel stannade i bilen så ja fick springa solo, mkt lugnare så.
på 6 minuter hann ja igenom hela varuhuset, köpa en turkos löpare, 2 turkosa ljuslykor till balkongen, en stor kronljushållare till balkongen, och kalaset gick på 300:-
Kul att ja senare såg på löparen, de att en prislapp där från affären den tidigare sålds i, på den stog det 229:-
Jag betalade 69:-!!!  Hallå, bra kaaaaap!

Åker tillbaka och köper likadan i knallrosa och lime till balkongen också, och själfallet matchande lyktorna ;)

Kan passa på att säga "I told you so" om Daniels dator också.
mängder med fel hitade, och vi har haft den hemma i lite över dygnet. Ja sa ju det!
Därför man köper nya!

F.d ägaren har sagt sig köpa tillbaka den, och det hoppas jag han gör. Illa att sälja saker som är trasiga.

Nej, nu lockar sängen, plugg tan dess like imorgon, ända till kl 14 från kl 10.

Varit kanonduktig i spåret idag, sprungit en hel del, gått många varv runt mig själv, i sällskap av musiken och tankarna, och lugnet.

Blir en runda imorgon, sen blir det ju kör Torsdag och d hinner man inte prom :(
På tal om det, jag var helt bortblåst på nya schemat inför gatufesten, jag är inte medräknad!
Spännande vad marcus har för förklaring på det. Skulle ju va kul att vara med när man övat ;)

Inga soloinsatser nu heller.. Förvånad? Nope. (och med soloinsatser menas lika mkt danssaker i lite mindre grupper eller liknande, kräven Inte att få sjunga, men tycker de är tråkigt att det inte blir några placeringar i grupperna, tycker ju om att stå på scen och synas. ) Menmen. bara jobba hårdare.

Nu blir det sängen och upp kl 7:12.


Etsat sig fast : Bella's lullaby

♥ It's time to live and let die...




Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du var uppe länge inatt, såg dig nog på Face.. nu skiner solen och jag ska äta frukost och vill både träffa folk och inte. Ska tvätta om 3,5 timme så jag lär ju inte träffa nån, men ändå.. å du ska plugga. Uhu! Vill se på eran balkong. Vadå för gräs? Gräs låter ju inte skönt, jag tänker på såntdär vasst du vet, plastigt som man typ torkar av skorna på.. sånt är det väl inte? Det är inte gjort för barfötter iaf.. ^^ Men det låter som att det kommer bli jättefint! I wan to do the pimpin' on my own, too! Fast den är helt okej nu med, om den inte vore förvaring för allt möjligt, också..



Äh, det där med placeringsschemat löser sig, förresten drömde jag om dig inatt, att du skulle vara med i en grupp om tre och testsjunga en låt men du bara mesade dig igenom hela och typ stod med armarna i kors så då skällde jag ut dig.. hahaha!



Puss ♥

2010-05-26 @ 12:32:33
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback