Helgsummering

Ah, sitter och tittar genom telefonens minne och hittar massor med bilder som bord lagts in här, och på datorn över huvudtaget. Varför blir dte alltid så att jag fastnar med annat, när jag "bara" skulleion och blogga och lägga upp bilderna från helgen?
Jag lär ju verkligen klura ur hur man bloggar via mobilen, eftersom jag både har gratis sms nu och fast pris på internetanvändande :)

Då kanske jag inte längre kan skälla min dåliga uppdate på att jag sällan sitter vid datorn. :)
Jag kollar med Joda (Ida) sen i em hur man gör :)

Så, helgen då. Vad har hänt?
Fredags blev det Balefest hos Ida tillsammans med  Ida, Mia, Lexi, Ingrid och Ann. Vinet flödade och glasen dracks ur och fylldes upp. Det såg ut som vi druckigt helrör när vi skulle gå. F.d chipsskålen fick mot slutet fungera som uppsamlingsyta för alla 8(?) tomma breezerflaskor som både Mia och Ingrid kom släpande med. Ack så god nya tropical är, jumjum! :)

Ledsen Ida att vi det luktade majbrasa i ditt sovrum sen förresten. Hopsan. Nästa gång öppnar vi alla fönster så vi kan vädra, och alla grannar verkligen hör vårt kacklande. För fasiken, det lät som v var en hel skolklass som fnissade.
Vissa samtalsämnen blev lite hetsigare och gjorde vissa av oss lite mer upprörda än andra :)

Gladaste mia

Lite bilder från trevliga ballefesten i Fredags :)

Nu bryter jag för pannkakslunch och sen en promenad/ löparrunda till syster för att lämna kläder och få lite frisk luft. Later! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Men va, inga trevliga ord om mässan igår? Donken var nog dagens höjdpunkt iaf ; D Puss!

2010-05-09 @ 17:10:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback