Onsdags :

Tittat på Maria's hus, sen gick dagen åt till att sitta i solen och plugga om skelett och muskler,
hämta leo på dagis kl 2, och sen blev det en helt oväntad playdate,
men Neo, Siri och pappa Toikkanen, den ni!

Förklarig til detta är ju att min äldsta, är ju typ bästa kompis med Neo, Jari's (f.d pojkvän) son. Dom sitter ihop ständigt på dagis och leker alltd, och tjatat om att få komma hem till varandra o vice versa.

Dom kom springande o frågade nr Leo skulle hem jag som redan bestämt att Leo och jag skulle till parken och utnyttja underbara vädret. Tajming, eller vad?

Jag bah, sure. Hur länge kan man hitta på ursäkter till att barnen ska kunna leka utanför dagis?
Tills idag uppenbart,.

det gick jättebra btw. Dom trivs utanför dagis också, är om än lugnare utanför dagis.
Neo lämnades till mig när Jari fick springa hem och byta på Siri, sen gick vi hem och lämnade Neo, och vi stannad på en för en kopp kaffe och lite snack medans Leo spanade in Neo's leksaker (bland annat ascoola nintendo wii) på Neo's gigantiska tv. 


Det gick bra, men kändes.. 




Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår det! Var Daniel med eller var det bara ni? Kul att barnen leker, visserligen.. : )

2010-05-28 @ 11:36:02
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback