En gång,

blev jag kär i en kille.
Han fångade mig första gången vi träffades, och vi inledde snabbt en relation.

Relationen utvecklades snart till en myckert seriös relation, där meningsfulla ord byttes.
Vi var med om mycket tillsammans, tiden rann förbi och månader blev till år,.

Vi skapade oss minnen tillsammans, framtidsplaner, saker vi gjorde, sånt som man håller kvar.

Vi bröt upp, vi var för olika, ville olika saker,



Tydligen är det ibland bara ena halvan av ett fd par som håller kvar minnen,
medans den andra halvan tar med sig dom till sitt nästa förhållande. Spännande, huh?  ;)

Tur att vissa av oss iaf har fantasi att skaffa sig egna minnen, när man startar en ny relation.
Ska jag bli

Jag vet faktiskt inte hur man ska reagera,
ska man skratta etter gråta?





Kommentarer
Postat av: Ida

Nej inte ska du gråta iallafall! Du har ett fantatiskt fint liv nu, tycker jag. Fast jag förstår vad du menar, ändå.. puss ♥

2010-05-15 @ 01:04:35
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback