blev inte kort!

Kort inlägg:

Blev glad, när jag lämnade tillbaka jackan jag är kär i , för att jag tyckte den va för dyr.
Då säger försäljaren : Du vill inte köpa den för halva priset då?

Hallå, ja lämnade previs tillbaka den och har skrivit på pappret för att få engarna till kontot, du kunde ine sagt det för typ 53 sekunder sen?

Jackan hängdes tillbaka på hyllan (men köptes 2 timmar senare utav mig igen, för halva priset)
I kassan sällskapade jackan med ett par nya jeans , gråa modell "slimmade from hell" från crocker
(förvånad) över att ha stl 28, och han vill pracka på mig 27!  Where is my as?   :()

Jaja. Lite gladare och 649:- fattigare gick jag och hämtade Maja, familjen Berg sundström med för några timmar framåt med bonusbarnet Maja till La donken där det blev glassfika för en hundring och massor av rutchkaneåk för barnen.

Viggo stoltserar med att själv klättra ända upp och åka ner helt solo för första gången i den stora kanan.
mamma är stolt, men ack så överbeskyddande!

Uteblev från kören, då Daniel var borta på möte inför ev jobb, och kom hem runt kvart över 7.
Jag är matt i kropp och själ av mina fantastiska insatser i att sluta röka.

Hittills har jag rökt 1cigg och 4bloss, på vaddå 40timmar?
Från att röka (Daniel kommer få en chock) Iaf när jag sitter och fikar eller är på promenad, en cig i timmen till 1 på 40timmar,   Fan va jag är bra!
Medger att jag blir på dåligt humör och nog har abstinens, för jag kan inte somna. Men det är bara att härda ut.
Hellre fuska sig genom första dagarna genom nedtrappning än sluta helt.
Då skär jag nog av någon del av kroppen i ren desperation.  No goodie. 

Nu bev de iaf långt.
Nu popa corn så jag kan plugga till kl 1inatt igen, för det är då jag tänker. Bra va? ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Visste väl att du kanske skulle trilla dit litegrann, men vet du - det är okej! Så länge det slutar med att du kan lämna dem ifrån dig helt en dag! (gärna snart ^^) Låter som en trevlig dag ju! Vad är det för jacka? Blir jättenyfiken! Oh jag vill också ha gråa slimjeans. Måste ju sälja mina gråa jeanstights, de är waaay too big. Uhu. Men vanliga slimjeans kommer jag ALDRIG få på mig. Du kan få lite ass av mig?



Puss & godnatt, nu ska jag sova här borta i skåne (där det varit molnigt och lite kyligt på kvällen, och regnade gjorde det i hela Småland) ^^

2010-05-21 @ 00:02:30
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback