Start me up,,.

Håret är kortare, (inte vad ja trodded det skulle bli, men bättre än inget)
Jag blev några hundralappar fattigare, typ 18cm hår kortare och en ny färg rikare. Spännande att pröva ngt nytt, även om kommentarer om frisyrval kommer strömma in om ja känner er rätt ;)

anyway, saknar mitt gamla hår, o de kommer ja göra ett tag.   Sad but true. Hade ju långt, supermegalångt jättelänge.  De tar vi li9te kaka på, tackar! *mumsar mellan raderna*

Dansar ikväll igen, fast minnet svek mig här och där både i danserna (men mest i sångstämmor)
Precis som vanligt så att säga.

Funderat mycket på omvärlden idag.
Varit mest arg på allting, fast jag vet i grund och botten va jag är arg på: Köra bil! Teori! Trafikregler!

DRA ÅT HELVETTE!!

Så arg är jag.
Och nu är jag trött, och skriver mef FET text, spännande.


Besviken är jag också, för det blir liksom bekräftelse på bekräftelse känns det som.
Men samtidigt är jag superglad, eftersom jag vet att det ordnar sig, tillslut.

Tuggar lite mer på min härliga fudgekaka och hoppas den snart ska nå magen, så jag känner ng form av mättnad så jag inte vilöl äta mer.
Ska slänga i mig lite sallad från middagen också, hungrig!

Nomnomnmo,
(och ni som tycker jag är SÅ jävla smal, hallå, ni ser ju att ja uppenbart vräker i mig mat! ! )



I love you,
för du bryr dig inte..






Kommentarer
Postat av: Ida

De där sista raderna får du förklara nån dag.. Love you iaf! ♥

2010-03-23 @ 23:50:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback