La Friday

Summering av veckan
Måndag:
Tillbaka på jobbet, uppfriskande!

Tisdag
:
Köpte efterlängtad jeansjacka modell kort på HM´s barnavdelning. 199:- är inte illa pinkat, när exakt samma finns på vuxen för 399:- Man är väl inte dum heller ;)

Onsdag
:
Blir av med jobbet, ännu lite uppfriskane såhär i vardagen.
Tänker inte nämna ngt om hur jag känner inför det här på bloggen.
Träffar familjen på Wendys, fika och prata lite löst om dagens händelse, inser att "Im better off. "
Skön insikt.

Torsdag
:
Kämpar med ångest och spykänslor mestadels av dagen,
gårdagens händelser, och känslorna inför det som komma skall kommer lite ikapp,
men intalar mig att det här är för det bättre.
Och då tänker jag inte ur ER synvinkel, utan min. Jag är bättre utan er, faktiskt.
Masar mig iväg till Återsken, så jag håller lite koll på läget. Blev en väldigt sansad övning för min del..
Trött i kroppen och diverse envisa baciller gör sig påminda genom trötthet och heshals.

Fredag:
Dagen har pågått i 7minuter, och dom 7minuter spenderade jag på återskens hemsida och kollade gamla bidler, och inser att dom som fanns på mig var skitdåliga allihopa, Känns bra.
Kommer spendera mestadels av dagen i sängen och bara sova.
Fantisera om ett liv efter Espressohouse,
vad det kan leda till för spännande, det gav mig nog kicken i arslet jag behövde för att göra drömmar till verklighet.
Gjorde även lite ego-shop idag.  Nöjd och 299:- fattigare mår jag faktiskt fortfarande lika bra över jackan.
Lovely.

Frågan är vad jag gör vaken nu, jag borde verkligen sova.
Mitt huvud är tomt nu, så jag ska göra det enda vettiga,
(fylla magen med lite chips innan sängen kallar på mig,
och i den skall det sovas tills jag pallar mig upp ur sängen, för att möta ytterligare en fantastisk dag )

Höhö, va i helskotta kom all den där positviteten ifrån?  :()



SJ:
SaabJävel?






Kommentarer
Postat av: Ida

Det här var faktiskt ett UPPFRISKANDE inlägg, lovely!! Du både oggar och gnäller och är ändå lite glad, det gillas! Sjukt bra dag idag, nu får vi jobba på Max allihop. Ha. Ha. Ha. Let's see about that. Fan vad trött jag är! Jag köpte också en jacka idag, fast mer en kappa, typ! Lovely! Ska du med till V-ås imorgon? PUUUUUSS! ♥

2010-03-12 @ 18:21:06
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Wasberg

Snacka om puckon som gjorde sig av med dig, men det kommer dom förstå snart.. men då är det försent. =)

2010-03-12 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback