Gå-dag, kör-dag, prat-dag

Träffat bästa Evelina idag, hon va snäll och gjorde sällskap till city när jag plockade ut mit paket från Tradera. Vunnit enm svart skjortklänning / tunika, 51:- med frakt. Slapp ja betala 199:- för likvärdig (Likgiltig  HAHA) på typ hm.
Alltid ngt att spara pengar på.

Vi gick och hämtade Viggo, som BARA ville att Eve skulle bära, och ängel som hon var hjälpte hon till med sina stara armar. Gud va nöjd han va! Filmade dom när dom studsade fram på gångstigen på väg hem. :)
Det är kärlek de, höra både hans och hennes underbara skratt. 
Viggo har uppenbart en förkärlek för mörkhåriga tjejer, han totalt avgudar både syster Ida och nu Evelina. Underbart! 

Lämnade klumpen (Viggo) hemma till Daniel för de var dags att sova. Jag slängde i mig lite fantastisk sallad och gick till Eve för att dricka dagens kaffe och prata  strunt, som vi är bäst på! :)
Blev sittandes hos Eve till typ kl 15, sen sprang (kalkade) jag ner för den asbranta backen till oss, och in och fika med familjen.

Nu, klockan har blivit 16:34 är det dags att börja med kvällens middag, ingen aning om vad det skall bli. Det är ju våffeldagen, men ouppstyrt nog har ja Ingen våffelsmet! Oh mighty, vilken miss! :(

Sen är de kör för hela slanten från kl 18:30.
Kvällen blir relativt tyst. Snoret är numera knallgrönt och hostar ungefär samma färg. Hej va ärligt och Härligt de blev. :)   Ja får inte pussas, och kanske inte sjunga för full hals helt enkelt.

Erkände att jag fick jobb också för Eve. Varit lite nervös inför det hela, fattar inte varför, men iaf.
Skönt att hon blev glad (alla har ju blivit det som vet) vilket är typ en halvfulla ntal personer) Men nu är de väl liksom dags att de blir helt ofentligt. Kommer ju ha en del att göra framöver.

Det blir bra.

Nu: Middag UTAN våfflor   :(  Buhu...


Kommentarer
Postat av: Eve

Inget att ha varit nervös över! Jag mår bra när mina vänner mår bra...och glada nyheter är ju ÄNNU bättre! Är glad för din skull. <3

2010-03-25 @ 16:46:02
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Storasyster Annie

Fast alla har inte fått veta :-(



Kram kram!

2010-03-25 @ 17:18:53
Postat av: Niclas

Gratulerar till körkortsövningarna=).. Hoppas d går bra;-)

2010-03-27 @ 12:08:29
Postat av: Wasberg

Kom hit och fira det nya jobbet med mig ikväll! ;)

2010-03-27 @ 16:46:16
Postat av: Ida

Ledig idag eller?

2010-04-01 @ 15:31:38
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback