Denna otroligt snoriga Torsdag

Jobbet kallar på mig 11:30 - 17,
men kroppen ville inte ens gå upp idag.

Halsen känns som den innehåller en tennisboll, huvudet fylt med sprängämnen, näsan är både tjock men rinner konstans, ögonen svullna och röda, och febern känns påkommande genom kallsvettningar varvat med frusenhet.

Influensa?   Thanks a lot!

Ringde andreman på jobbet, ho står själv och kräkts på morgonen, vilket mitt svar blir: Ja då kanske ja inte ska ringa och säga att jag är sjuk,da!

Hon skrattade och sa att hon försökt ringa folk åt sin egen arbetstid, men ingen verkar kunna. Ja får lite småpanik, eftersom ja vet hur trött jag är i kroppen. Ska innan dess gå en snöig promenad till bussen på 20min, (inte de bästa när man e sjuk)
Och sne jobba stressigt mella halvtolv till 5.
Hoppas så in i norden att hon hittar ngn att fylla i för mig.
Måste kurera mig så ja kan bli frisk o kry!

:(

Update senare när de kommer (förhoppningsvis) lite glada bilder (och snoriga)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ojdå, sånt är fan inte kul!! Jag blev själv tvingad att jobba en dag när jag var sjuk, eftersom chefen prioriterade sin dotters klipptid!!!

2010-03-05 @ 17:21:11
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback