Gatufestivalen 2010 - Done!

Det blev en tokhärlig helg,
ända från tisdag till lördag har det varit kalas.

Tisdag - Rep musikskolan
Onsdag - Rep stora scenen
Torsdag - Spelning global cup och senare Rockshow! ♥
Utgång efter , blev sittandes i backstage-tältet med gratis thaimat och gratis alkohol. Nöjd!
Hemma 01:15 :)

Fredag: Utgång med Ida i högsta hugg.
Tittade på halva Takidas spelning, träffade Bella och Sanna, drinkar på chili's uteservering, titta på HOFFMAESTRO , grymt drag!
Bella trampar in glasskärva i foten så jag fick springa och hämta "första hjälpen" som kom och plåstrade om henne, stackare! Röstar för bara platsglas på nästa års festival! 
Sparsamt på alkoholfronten då man var ganska mör sedan dagen innan , och solen gör en ju också ganska trött i kroppen :)
Hemma på tok för sent på natten, efter att jag planerade att hämta min cykel på munkan, men ångrade mig efter halva vägen då jag var hungrig,. blev en hamburgare på grillen och taxi hem.  Bra kväll, men kunde varit LIIIITe bättre. Man är aldrig nöjd ;)

Lördag: Familjen Berg / Sundström åker ner med moster Ida för att titta på tivolit och se hur hamnfesten såg ut detta år,.
Besvikelse var väl ordet.
Samma dåliga område och planering som sist, och att priset var billigt var liksom inte ens lite uppvägande för hur dåligt och tråkigt det såg ut där nere.

Leo åkte 2 karuseller och masken med pappa, sen var det bra.
GIck vidare till Gatufestivalens område för lunch och ansiktsmålning, sem fick dagen vara slut och vi åkte hem.

Kl 16:30 somnar jag i sängen första gången, vaknar en stund, jag och daniel somnar igen medans barnen leker,.
Upp och lägga barnen, och sedan intaga en snabb middag på balkongen, soffhäng en stund med kladdkaka, och sedan efterlängtad sovstund till 8:45.

Lovely!


Dagen har hittills spenderats med att skälla på bråkiga barn, plugga lite (som ja skall fortsätta med om en stund när jag går och hälsar på pappa och intervjuar en sköterska där)
Promenad ikväll om solen inte steker på för hårt.
Nu ska buddah i säng så vi andra hinner göra lite nytta.

♥ ♥





Kommentarer
Postat av: Ida

Bra sammanfattning här! : D JAG VILL OCKSÅ HA KLADDKAKA! ♥

2010-07-04 @ 14:03:33
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback