Skorpa i halsen och mängder av skratt

Onsdagen blev lite oplanerad, då jag jobbade mackpass vet man ju aldrig när man kommer från stället. Men gick bra till slut iaf, trots lilla skadan jag drog på mig. När ska ja ge mig, kan lika bra kapa fötterna på en gång? Fick höra några visa ord idag, "att om man inte kan skratta, så kan man lika gärna stänga av". Precis så känner jag också med livet just nu. Jag skrattar alldeles för lite, allting har kommit till en punkt när det bara är allvar och måsten. Jag saknar glädjen i vardagen, ljuset i den numera grådassiga verkligheten som tog mig med storm för några veckor sedan. Jag har stängt av, på många plan. Fysiskt och psykiskt, har vardagens allt för inrutade liv bit för bit stulit passionen jag hade för dig, för oss. Hur hittar man tillbaka, när man inte orkar göra det själv? ♥ Men trots de, har jag skrattat idag. Det kändes härligt, befriande. Känslan av att vara sådär verkligt glad fick mig att pirra, för första gången på länge. Jag kanske har lite liv kvar därinne, som är värt att vakna upp för, innan det är för sent. ♥ Jag fann ett brev 54 ord Du skrev om vårt liv Hur du tappade tro Det är så det e´ Han tar och han ger Håll mig hårt En sista gång Säg mitt namn Älskling ljug, gör vad du kan Se på mig, som du gjorde då När jag var allt som du litade på Det var då Det känns som 1000 nålar Jag går på krossat glas Vi fann alla sätt att älska Men ingen väg tillbaks

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag såg dig i Västerås idag, men jag hann inte riktigt springa in och säga HELLO :D Tyvärr..

2010-01-14 @ 22:47:32
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Ida

Är det en låttext?



I love you! Hoppas ni orkar komma imorgon, alla 4, det hoppas jag verkligen! Bror skulle ringa dig också. Puss älskling!

2010-01-15 @ 00:53:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: kattis

tracka ner mig via ida?? låter inte bra :P men lovar att jag an ta de :P

jaa kasta popcorn kan du, och jag kan ta hand om dina kastade popcorn =) allt som blir över... hehe

kul att träffa dig med...de får vi göra om :D

2010-01-17 @ 13:08:25
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Tss, det var den enda som fanns ju - fick den av Eve så du får skälla på henne! Haha! Min kamera fick visst bara bilder på mig & Bea... & julkort.. ^^ Du får också komma över idag om du vill! Pusselipuss my love

2010-01-17 @ 13:10:58
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback