2010 har startat

Alla säger att "nytt år medför nya möjligheter"
beror ju lite på hur man ser på saker och ting,.

Man kanske gillade det som var, och vill att det ska fortsätta vara så,

Medans andra kanske längtar desperat efter förändringen,

Är det fel att gilla det man har,
men samdigt längta efter något nytt?

Min start på 2010 blev sådär.

Jag menar själva nyårsafton tillbringade jag på jobbet från klockan 8 till kvart i 5.
Stressade hem och fick middagsbesök av Ida och Miche, jag lyckade somna i soffan från ca 22:30 till 23:15 (välbehövt)
Sen firade vi slorslaget in det nya året, med att titta på tv. Hurra, vad vuxen jag är!  (Och tråkig!)
Men supermysigt att Ida och Miche ville vara här med oss, äta lite (i mitt tycke iaf) god mat och dricka god "skumpish" och äta jobbdessert. ;) Inte alls pretto, precis så som vi är! :)

Första dagen på det nya året blev känslomässig berg&dalbana,
som nog håller i sig ända till våren.

God, you only want me to suffer, dont you!?


Äsch, nog med tråkigheterna, nu ska det ätas godis!

Tillägg:
Gjorde iaf ngt storslaget idag för min egen skull,
promenerade 7km tillsammans med en kär gammal vän,
Vealina. :) 
Du, jag och gröngarnsÅsen, som förr i tiden.  ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: Vealina

You, me and åsen. Just like the golden years!

2010-01-03 @ 22:31:53
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: Ida

Grönpepparsåsen!

Jag vill också följa med och gå nästa gång! Borde dock investera i ett par nya skor innan dess.. hur nu det ska gå till ^^ Puss! Och JA nyårsafton var kanon!

2010-01-04 @ 01:39:34
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Vad tycker du om de nya Jet Set klockorna. Ta och kolla in dem vet ja ;)

2010-01-04 @ 01:58:48
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: Mia

Oo, Gröngarn. Där brukar jag gå, för det är nära mig, så då behöver jag inte gå så långt när jag ska hem. Vi kanske möter varandra hoho :D

2010-01-05 @ 17:39:24
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback