Its raining snow?

Det är blött, kallt, början till rejäl slask och typ väääärldens tråkigaste väder ute idag.

Smått med dåligt humör eftersom helgen lider mot sitt slut, och imorgon nalkas nytt schema på jobbet, ska iofs bli väldigt spännande att se hur dom nya passen fungerar, om dagarna känns mer strukturerade och smidigare.
:)

Dagen till ära ska jag göra de bästa möjliga av söndagen,
ut och röra på mig, blir en lång promenad till Fanna, för att kika in vännens hus, länge sen! :)
Blir väl kanske en och annan fka på stan, idag är det några timmar - to - spend för hanna innan jobbveckan drar igång. :)

Fab, so fab.

Ikväll ska jag vara duktig och Tradera lite,. sjukt länge sen, och det ligger kläder, leksaker, och ja all världens prylar överallt sopm verkligen skulle behöva vara i ett annat hem och ligga ivägen, eller vara till nytta. Beror på hur man ser d,. Nu är det bara ivägen och skit överallt. Någon som vill komma och ta över alla barnens leksar och kläder som är "urväxta"?

Kom bara! 
Kastar allt snart för att slippa se´t.

Söndagen drog även med sig det vanliga städhumör.  Slängt 1kasse med kläder som tillhört mig och såna kläder som inte kommer gå att s'lja som va barnens.
Dammsugit lgh, lagt fram kläder till barnen imorgon och tvätat 2 maskiner och ska ta tag i städning av badrummen innan ja kan känna att jag skuldfri spenderar några timmar på mjig själv, goodie :)



Skickar lite smsm nu får vi se vart vi börjar. 

♥ So long




Kommentarer
Postat av: Ida

Du FÅR ju inte kasta kläder ditt miffo!! Ge till mig, I can make new!! ^^

2010-03-01 @ 00:51:03
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Eve

Ja, nu får det räcka med snö. För sen kommer blask och slask och översvämmningar. Och jag har inga gummistövlar! Inte heller några bra vinterskor för den delen. haha. Hur jobbar du på fredag?

2010-03-02 @ 12:41:30
URL: http://eveseden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback