Snörvel och atjooo!

Så ser dagarna ut för det mesta.
Det hostas så det krampar i hela kroppen, och nysattacker så hjärtat hoppar ut ur kroppen,.
Ack, jag är en sådan kärring idag.

Agda 85 klagar nog hälften så mycket som jag gör idag.


Jag har iaf varit lite duktig.
Lämnade 2 glada grabbar på dagis 08:56 (wow, hela 4 minuter till godo!) :)
Sen promenerade jag till Ida, sade hej en stund medans hon gjorde sig klar inför sossegigget i V-ås,
sen tog jag en sjukt långsam promenad förbi uforondellen och förbi ODAL, och sen hem.
Det känns att man är sjuk, fast jag inte vill inse det.

Kroppen blir mör på några minuters gående, och jag tog faktiskt astmamedicin idag, sådan kramp hade jag i lungorna av den lilla och långsamma vägen jag gick.

Bevisligen är jag inte redo att göra några längre rundor ute i spåret på ett tag,
just när man fann det roligt att gå/ jogga i terräng blir man passande nog sjuk.
Ska jag ta det som ett tecken av ngt slag?

Det är lite bevisat nu: 
Det är dåligt att träna, jag blir tydligen bara sjuk när jag börjar komma igång.  :(

Kommentarer
Postat av: Ida

Äh, tillåt dig att vara lite huuuk, SEN kan du träna! Det var den där jäkla utomhuskräftskivan som tog kål på oss! ^^

2010-08-24 @ 15:36:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Och jag med: ATTJO ATTJO ATTJO!

2010-08-24 @ 15:36:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: TACK! :) Känns sjukt skönt! Allt bra med dig?

2010-08-25 @ 09:31:19
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback