FabFab!

Gårdagens kväll(?) blev kanonmysig,.
Hamnade på Starlounge's uteservering från kl 20:30 till 00 tillsammans med Mia, Emelia och Emma,.
Drinkar, breezer och mysiga fleecefiltar, mycket skratt åt alla möjliga konstiga historier.

Så sköna damer,. Alla är naturliga och bara jättehärliga att umgås med,.  Lovely! ♥

Var hemma 00:30 prick,. slängde i mig en macka och en kaffe., för det är ju bra när man ska försöka komma i säng? Not. ;)

Vaknade 7;15, morgon,. Var slö så jag satte på en film till grabbarna (Antz, såklart!)
Och somnade om i soffan den time och 40 min filmen höll på,. grymt skönt, och var välbehövt!

Ikväll blir det att bränna ben i alla uppförsbackar jag hittar, så det så!   timme powerwalk i backe, sen 30min styrka.   Blir nice!    Gymkort om ja lyckas hålla mina mål till november. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du måste tappa lite vikt Hanna, du är lite tjock.. ; ) Nej men seriöst jag hoppas du MOTIONERAR och inget annat! ^^



Önskar jag var där med er! Kan dock inte gå idag heller. Och du måste hömta ditt kort så man kan ringa dig. Du är sååå krånglig när du är utan telefon, buuuuu ; ) ♥



2010-08-05 @ 12:57:19
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback