Bitch:in and eating

Klockan är fanimig 00:40, och Hanna äter macka med creamcheese och gurka.
Var så häääääääääääääääääääääääääääääääääär nära att greppa dom där chokladöverdragna kexen (som självklart är barnen), men ja höll fingrarna i styr och gjorde en macka, Bra va? ;)

Nyttig, men trååååkigt!

Ville ju ha pizza.

Anywiew, ;)

Haft en bra dag, trots allt.

Pratat med 2 viktiga damer idag, eller tre om man ska vara riktigt noga, och det är jag ju.

2 steg närmare, det känns i hjärtat...


Nu blir det att krypa ner i sängen tätt intill mister D, som är mitt element nu när jag ständigt fryser,.

Ser fram emot LÖRDAG!!!!    Bli Lördag NU!

Ferre / mysa med vin och godsaker med fina fina Vealina, syster Ida och mitt troll Mia.
Kommer bli en galet kul kväll.



Ladies: Love!

Kommentarer
Postat av: Ida

Å jag ba "kex - njaeh, ost - njaeh, vin - har gig imorgon.." HAHA, sån party-Ida! SES SNART!

2010-08-26 @ 12:51:35
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback