Usla människor

Känner egentligen inte för att skriva någon direkt förklaring till min väldigt omsorgsfullt valda rubrik för dagen.

Jag känner just nu bara att det finns väldigt många usla människor i världen.
Uslast är ni, som står där och låtsas vara schyssta, den man ska lita på,
men som så fort man vänder ryggen till, hygger dom dig med största köttkniven.

Det måste kännas kul att utnyttja personer så som ni gör?
Ni gör det säkert med gott samvete, och ni slipper göra en annan människa det minsta lycklig här i livet.
Slipp så mycket ansvar ni bara kan, för gud förlåt om man någonsin skulle ha en ärlig chans till en förbättring.

Jag kan inte göra mer,
jag kan inte ge er mer,
jag kan inte offra mig själv mer,


jag kan göra det annorlunda,
men hur?


Kommentarer
Postat av: Ida ♥

Och jag som trodde det skull ösas galla över Idoljuryn, ack så fel jag hade! Stå på dig, du om nån kan ju det! Puss raring ♥

2009-10-24 @ 02:05:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Fia

oj. vad har hänt?

2009-10-26 @ 23:59:02
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback