Idol blir aldrig det samma

Är det bara jag som blivit galen, eller har all energi gått åt till att tro att alla sökande skall vara ngn copycat av originalet ikväll? 
"Michael gjorde mer så här och sådär"


3 minuter av rent autotune är magiskt! Michael var med oss här ikväll, bla bla
bull bull säger jag!!
Bästa tjejen blir sågad, " jag tål inte dina vibraton" -  Men att man totalt pajjat "you are not alone" med s.k hundvalpsögon och menlöst tittande upp i skyn, det ska kallas för magisk sång?

KOM IGEN NU JURYN!!!

Hoppas folket vet bättre än så,. 



Idag gick jag från jobbet 17.08 och vet att jag är ledig HELA helgen, och hade jag inte varit det hade jag faktiskt övervägt sjukskrivning,. Känns inte så spännande att man vill ligga och gömma sig under täcket hela dagemn, efter 8dagar sedan öppningen,. Vad är det för fel på mig??

Jag längtat sedan Maj när jag sökte tjänsten, men nu känner jag mest ångest pch känner mig besvärad när jag står och gör mitt jobb,.
Att jag i princip bröt ihop på kören igår gjorde ju inte saken heller..

Jag har dansat större delen av mitt unga liv, alltid haft skitlätt för att lära mig texter och koreografier.
Men nu, nu är jag som ett enda stort mellanslag. Tomt, överhoppat,.
mitt minne är som ett mellanrum mellan mig och min kropp, för jag kommer inte ihåg vad vi gått igenom och ingenting tycks vilja fastna.

Jag vet att glömskhet är ett allvarligt tecken på stress, och jag kanske borde ta det lite allvarligare än jag gör.
Idag innan jag gick hem letade jag efter mina nycklar 6 gånger i samma ficka! Trodde ja tappat dom. Bra va?

Fick höra igår att jag ska sluta tro jag är superwoman.

Är det så ni uppfattar mig, att jag tror jag skall klara allt och att jag har sjukt höga krav på mig själv?

I mitt eget tycke känner jag mig bara kaos, har svårt att reda ut vad som är viktigast och vad jag själv vill främst.
Känner absolut inte att jag försöker göra allt, och att göra det perfekt. Men det sägs ju att man själv har svårast för att erkänna sina fel,brister och misstag. Ligger alltid ngt rätt i det, så jag skall ta åt mig vad ni har sagt,
och försöka fundera ut vad jag skall prioritera just nu. ♥

En sak vet jag, och det är att jag INTE kommer prioritera att se idol hädanefter. Thats for sure!


Hjärta för mina ögongodis här hemma

     

♥              ♥             ♥




Kommentarer
Postat av: Elin

Bra Hanna! Det var det ärligaste, mest insiktsfulla och bästa du någonsin skrivit.



Love you, Kram

2009-10-17 @ 10:39:30
Postat av: Herman

Håller med Elin, tänk va bra du kan skriva när du vill!

Puss å kram!

2009-10-17 @ 10:41:44
Postat av: Ida

Det är sant, du är ingen superwoman och du behöver fan inte vara det heller!! Vissa bryter ju ihop för mindre.. Och jag har sagt det förut och säger det igen, om du vill ha hjälp med dans så ställer vi oss framför stereon och jobbar på det! Älskar dig, puss!

2009-10-17 @ 18:33:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Och : söööta bilder, den på Daniel & Viggo var awesome!

2009-10-17 @ 18:34:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Sådääärja, säg till om du vill byta bilder eller byta färg, så fixar jag det. Pusselipuss!

2009-10-17 @ 19:06:41
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback