22:39

"Herregud, va fasiken gör jag vaken fortfarande?" - Tänker jag nu. Pigg och thédrickande sitter jag här, med magen full av muffins, och borde va jättetrött efter kvällens showträning. Men ikke! Som vanligt på torsdagskvällar ska jag upp och vara på jobbet 6:30 imorgon, alert och göra 4611 mackor och sallader, ta en ENORM leverans.

Jag åker bussen från city 05:30, så jag borde verkligen sova. För länge sen. Men det är svårt att varva ner efter 3 timmar av dans, och så är man ju hungrig när man kommer hem, så man måste äta, o då blor man piggare. Finns ingen bra lösning på det här, alls!

Nu MÅSTE jag gå, men jag vill skicka en ansökan, titta på hm.com, gosa med D, snooza på barnen, skriva bloggen.
Så mycket att göra, men så lite tid.

Nu ville jag pausa livet, (arbetslivet) och bara vara. SÅdär som vi gjorde i ungefär 9 månader innan jag fick jobb, men nje då, då tyckte man att man var uttråkad och villa jobba och sysselsätta sig.
Nu längtar jag inget mer efter en morgon i sängen, med barnen inlindade runt kroppen, och bara ha det så där härligt mysigt, 4ever.Skönt att det efter jobbet imorgon är långhelg till Måndag kl 13 när ja skall jobba igen..

Imorgon ska jag träffa Bella en snabb. Ta en vuxenfika innan barnen skall hämtas på dagis.
Ska bli kul, länge sen ja träffade henne.  :)

Nu tvingar jag mig, ofrvilligt härifån, så kanske jag hinner med iallafall 6timmars sömn.
Åh, ja kommer vara SÅ jävla trött imorgon.

Jävla pendling
Jävla pendlande arbetstider
Jävla arbete!

Jävla ekonomikris!

(Ta inte alls så sjukt bokstavligt!)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ah, jävla! Skönt med långhelg nu : ) Passa på att bara göra INGENTING också, typ ligga hemma i sängen och läsa tidningar eller nåt ^^ Jag fick en ny Hus & Hem idag, fan vad nice! Det är min vardagslyx.



Jag tycker också det är svårt att varva ner efter övningen, vi (jag, Elinm Thessan, Karin & Marcus) stannade ju dessutom kvar och körde Everlasting Love och sen ballade vi ur totalt och började köra värsta maffiga julkonsertlåtar (typ psalm-aktiga) från 2003 och tidigare! Det var sjukt kul : D Hahaha. Och sen kommer man hem och ska duscha, äta middag, lyssna på musik, glo TV.. ja allt det där. Sen blir klockan massor. Har ju till skillnad från dig ingen tid att passa dagen efter, hur orkar du? Jag hade nog inte somnat ens, när du gick upp..



Hörs senare idag! Puss puss! ♥

2009-11-20 @ 13:11:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Nämeeen, nu vill jag läsa lite Hannablogg! Är inne här varje dag och kollar efter nytt ; D

Puss & godnatt!

2009-11-29 @ 00:24:42
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback