Hur blir man en sån där, bloggare?

Satt och tittade på massa bloggar nyss.,. 
De står ju för fan samma sak på varenda tjejs press : 
"Bloggar om mode" (I de flesta fall) dom här 15-22 åriga damerna är blonda och skriver att deras största intresse är mode,.
Har jag missat ngt nu, men är ett modeintresse och de man lever för, bara genomfört och uppskattat genom att ta en lite fulvinklad bild av er själva där ni visar "dagens outfit" ?

Jag skulle mer typ - kolla vad jag hittade som var rent idag! Asbra!!  

Tråkigt tycker jag, att man ägnar typ 3 sekunder åt sitt som sagt största intresse.  En bild. Kanske en rad om vart kläderna är köpta, med hopp om att ngn ska se det, och vilja skänka mig lite gratiskläder, för det är väl det man får när man blir en "bloggare" och tjänar pengar och saker på det. Man ger ju reklam för märken, genom att vara levande skyltdockor..  tråkigt tycker jag, att det inte är speciellt mycket skrivet om detta livsstora intresse, utan dom flesta inlägg om mode är en bild, eller kanske 2 (om man inte fick med hela sig utan måste ta en extra bild på skorna,typ) 

Min Blogg då, innehåller tyvärr lite lite av det JAG gör, och vad MINA intressen och passioner är.

liksom vardagliga saker som vad jag åt till frukost, vart jag tog dagens kaffe, och vem man hann träffa idag..

Men det är väl det livet handlar om. Vissa presenterar dagens outfit, någon måste ju göra det, även om ni är många
Och jag kanske ska börja skriva in varje gång jag dricker en Stor Latte från Donken, så kanske jag får mitt efterlängtade livslånga kaffekort  ♥ 
Vissa har ju som sagt lyckats tjäna både pengar och saker på sin blogg genom reklam,
om det är så man gör så ska jag nog bli en lite mer seriös bloggare


Dagens inlägg tackar:

Lexi och bebis i magen för alltid lika mysigt sällskap, we love you! ♥  ♥
Krova Thai - för deras fantastiska thaimat och buffe, så gott!
HM - dagens braiga köp, korta svarta kjolen och vita farfarslinnet 228:- Helt kanonpris! 
Mat&Kakugnen - EJ bränd latte och lite halvgod vaniljbulle


Ja, det var väl min dag det.

                                                      

Istället för dagens outfit lägger jag in dagens unge, nämligen en av mina :)





 

Kommentarer
Postat av: Lexi

Jag tycker garanterat att "dagens unge" är ett betydligt bättre påhitt än "dagens outfit".. framför allt mycket, mycket sötare att titta på. =)

2009-08-28 @ 22:30:36
URL: http://lifeatmunters.blogg.se/gravid
Postat av: zanna

oj, han blir mer och mer lik Leo tycker jag! :)



snaaaart... ses vi! ;)

kraam o ha en toppenhelg!

2009-08-29 @ 09:58:07
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: fia

aaa vem fan bryr sej om vad andra människor har på sej...roligare att titta på ungar och hur andra småbarns föräldrars dagar ser ut. =)

2009-09-02 @ 14:46:51
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: lelle

håller med...ni förgyller mina dagar med era bloggar. =)

2009-09-03 @ 12:07:58
Postat av: Ida

Åh vilken fin! Var är han köpt?



^^

2009-09-04 @ 18:37:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback