Fett med disk!

Done, finito, färdigt!!!
Så är det med Idas disk, ja, iallafall den biten jag skulle göra. Vet inte riktigt hur de ser ut för henes del ;)  Varit här hemma hos syster dryga timme och halv,. Åkte så fort busViggo somnat (eller det var iallafall tyst i rummet)
Daniel fick själv ta handom Leo, som i princip lägger sig själv. Man kan hitta honom sovandes i sängen, eftersom pappa inte hjälpte till första gången Leo bad om hjälp med typ tandborstningen. Hihi, söta lilla Unge ♥

Kan tala om för alla, fast jag inte får säga ngt, att jag kanske kanske kanske har jobb på g, kanske slipper den här JÄVLA karensen på fucking kuk-Akassan,. Ja titta, Ja svor! Allvarligt, 90dagar utan pengar, och jag har 2 barn att ta hand om,., Man tackar! Allt för en jäkla dumflytt från Kd, där mitt jobb är / var,. Måh! De tänkte ma ju inte på nu, såhär året senare när mammadagarna börjar ta slut, ungen ska in på dagis i November, så då kan man ju liksom inte vara mammaledig dom dagarna, vilket resulterar i att jag inte kan plocka 5 dagar / veckan som ja måste göra för att behålla min ersättningsnivå. Sorry alla ni som inte har MASSA barn och håller på och bråkar med f-kassan var 10:e dag ungefär. måh,. suck..

Jaja,. Strunt i de, nu blev ja bara sur för de där igen,. 

nu ska ja dricka lite te med Ioda, sen kanske dax för en hemfärd. Tidig kväll för ovanlighetens skull.
Blivit lite för mycket sena nätter för fröken mammaberg här ett tag, men de är trevligt :)

♥Leo ♥ Viggo♥


Kommentarer
Postat av: Lexi

var var var?

2009-08-23 @ 21:59:28
URL: http://lifeatmunters.blogg.se/gravid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback