8/9-13

Igår var dagen "D", Daniel flyttade ut, och började med barnen hos sig.
Det känns förjävla konstigt, i ärlighetens namn. Tomt, tyst, ensamt.
Men en aning lättad samtidigt.
Inga dagliga bråk, inte samma irritation, och en del vila.

Idag och några dagar framöver spenderad i sängen, en helt galen förkylning tagit bo i min hals, näsa och huvud. Var inte välkommen på jobbet på några dagar.. : /

Det ekonomiska biter i tankarna dock, sys lön kommer ligga ca 6000:- lägre pga sjukdom och vab augusti igenom, het galet!
Och tydligen ville september gå lite i samma tecken...

Men, det löser sig.

Idag påbörjar jag arbetet med att renovera sängen jag köpte igår,
Sängstommen ska slipas och målas vit, kommer bli lite shabby-stil ett tag.

Försöka ta mig till Ikea och köpa tv-möbler och titta på förvaring och sängbord. En sak i taget.

9 år, herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback