Fuck det som kallas "du borde!"

"du borde vara glad, du borde vara lycklig, du har fått allt vad du önskade dig, du har ju allt"



Jag önskade att jag när jag var gravid, att barnen skulle födas friska och välskapta.

Jag önskade att jag någon gång skulle kunna ge mina barn möjligheten att då växa upp i hus, för det fick jag göra.

Jag hade vision om att plugga, och hitta ett jobb där jag trivs och som gav en god ekonomi.



Jag fick 2 välskapta, friska pojkar, mina älskade buskillar.

Jag bor idag i huset vi köpte i Augusti 2011, och flyttade in i januari 2012.

Jag är utbildad till undersköterska sedan Maj 2011, och har ett jobb som (nästan) betalar mina räkningar.

Men är jag glad?
Är jag lycklig?







Kommentarer
Postat av: Ida

HEEEEJ!!!! ♥ Glöm inte allt det roliga och det fina. Också. De saker som faktiskt GÖR dig lycklig. Även om hälften är skit och bajs.

Så kul att se nåt nytt här, blir helt till mig ♥ Love!

2013-02-22 @ 18:37:32
URL: http://kawrtnee.blogg.se
Postat av: Mia

Aaaaw, you're back! ♥♥♥♥

2013-02-24 @ 23:20:54
URL: http://byggmia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback