Totalvändning

Nu står jag här i köket och äter världens godaste kladdkaka direkt ut formen, med sked... Mmmm!

Försöker att få i mig ngn form av mat (jaja) när jag väl är sugen, och nu ville kroppen bestämt ha kladdkaka. Då fick det bli så!

Idag är det lördag, och det nalkas utgång och dans, och jag längtar efter min fina vän!
Behöver släppa tankarna på sjukhuset och pappa,
Och på allt vad den kommande morgondagen och veckan har erbjuda.

Daniel kommer att efter 9 år som min sambo och pojkvän bli min exsambo, då vi kommit till punkten att vi ska separera.
Jag kommer stanna i huset tills vi känt efter om det skall säljas, eller om jag klarar av att bo kvar.
Det är tungt att erkänna att man kanske växt ifrån den man trodde man skulle spendera livet med,
Men man råder inte över sina känslor,
Och mina känslor vill nu gå någon annanstans.

Så, med det i bakhuvudet behöver jag släppa tankarna och ha en kväll med noll kontroll, och sluta bry mig.

Med det sagt, så behöver jag hitta en topp att ha på mig, och skor,.

Tar en timme i taget för att hålla mig över ytan,. Ett steg i taget.


Kommentarer
Postat av: Ida

<3 <3 <3
Älskar dig!!
Ät mer kladdkaka!

2013-09-06 @ 22:06:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback