Sooooova!

Gud så trött man kan vara, efter att ja gjort nästintill ingenting på hela dagen.
Gårdagen tog kål på mig, totalt!
Lunch och fika hos pappa, lite utelek och grillmiddag i solsken gjorde verkligen sitt, och jag somnade framför värdelösa eurovision strax efter halv10 ;)

Lämnat in min trasiga telefon, köpt en cykel till Leo, varit på ett rörigt Jula, ätit och fått ångest på donken,
 
och ja, vad mer?  Ingenting!

Varför är jag då STÄNDIGT trött?

Eloge till min fina sambo, som lät mig sova till kvart över 10 imorse.
Han som känner mig bästast ♥



Kommentarer
Postat av: Ida

Du ser, han är ju inte helt dum den där Daniel ; ) Hihi.

2011-05-16 @ 16:13:28
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback