Scandal beauties

Vad är det för hysteri kring alla dessa "scandal beauties"?

Tvprogram efter tvprogram, uppmärksamhet i alla former, med storbloggerskor, reklampelare,  
ja all form av meria är som galna kring dessa otroliga tjejer, dessa ouppnåeliga ideal, dockliknande varelser,
som lever på sina utseenden.
Hörde ett rykte att tjejer tjänar 10.000 per dag för att umgås med mänm
vara ett "pretty face" för dom att kolla på.

Det är sjukt att vi lever i en värld där det fungerar att tjäna pengar såhär :)   


Hur får dom det att fungera?
Tjejer från Enköping gör samma sak, och jag kan på en gång räkna upp ett flertal
som spenderar sin mesta tid utomlands tillsammans
med (vad jag fattatvdet som) värdefulla personer inom
olika branscher,
fotografer, sheiker och ja gud vet vad.
Men HUR skaffar man sig det här livet?

Vackra är många av dom, det ska ingen ta ifrån dom,
men NÄR blev det allmänt känt att man ska se ut på ett visst sätt,
ha bröst större än 450ml, helst vara platinablond och skinny-ass-bitch-smal?

Är vi "vanliga" besatta av dom, trots att vi inte vill erkänna?
Spec. män,
Ni älskar det som är mest fake, och det gäller kanske inte alla,
men många av er avgudar dessa tillgjorda ansikten, bröst och supersmala kroppar.

Resten av oss då?
Vi dom INTE blev födda så,
eller som väljer att inte se ut så.

Kommer det i framtiden duga att vara normal?


      
Första tjejen är ju SÅ vacker, 
men va i helskotta är det för fel på lilla "kissie"?

Ätstörningarna är ju ett faktum,
men tycker man inte det är dags att sluta göra brösten
större när dom är större än sitt eget huvud?

Avundsjuka vs. avtändande.

Knasigt.   

Ja, jag ska inte förneka,
jag vill också ha en perfekt kropp,
född med smala höfter, liten rumpa och små fötter likt ett barn i mellanstadiet.

Men ICKE, 
thank you, fantastiska gener.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa VARFÖR är det ingen som uppmärksammar MIN blogg?

Den där jävla skit-Kissie får all creed jämt. ;P

2011-05-25 @ 15:41:53
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Lexikon

Vi är ju snygga och älskade UTAN att vara fejk, det är ju något att vara stolta över iaf. Och appropå Kissie så går det ju inte att veta hur hon ser ut egentligen, då hon retuscherar sina bilder till MAX! Så där smal är hon inte iaf, det har jag sett på ofixade bilder, men det jag inte förstår är varför hon insisterar på att göra midjan superduper smal på varenda bild när det bara får henne att se dum ut. Nej, jag är för naturlig skönhet. Och det vet jag iallafall en kvinna som personifierar! Love you!

2011-05-25 @ 18:40:37
URL: http://enmammasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback