Fortfarande hemma, måh!

Hemma dag 2, med en VÄLDIGT feberfri men dock mer trotsig och sovvägrande Buddah.
Varit otroligt produktiv Torsdag, må jag säga.

Bussat ner på stan, pratade och flörtade med ALLA på bussen, tittade på fåglar, sa hej och bokade lunch med moster Elin, shoppade på lånade pengar =) Dagen till ära blev det strumpor i multi-pack, vantar
(ja, fast det är Maj) Majmornar bjuder på kalla grader och kalla vindar, så det var dags att köpa lite snygga vantar i turkos, svart och brunt.
En ny keps som Viggo själv valde på Lindex, sjukt stor, men har han bestämt sig så blir det så, även om den va stor nog till en 7-åring. :)

Lunchade på amazing med Elin under MÅNGA trotsiga och uttråkande klagomål från Viggo´s sida, trots 4-packet djungelyoghurt (ja, även lunchen blev självvald)

Sen tog mitt tålamod slut, jag gjorde det lätt för mig, köpte en glass till Buddah som mestadels länsades på saltlaktiskts-strössel och rann ut i knäet under bussresan till Moster Ida. 

Viggo har nu vilat på både dammsugaren, Ida´s gigantiska elefant a.k.a Horton, (hårigaHorton) och golvet med Idas kudde och filt, vrålat för att han inte fick spela Sonic, för att man inte äter upp sitt fika. Inte lätt att få motstånd från mamma ibland.

Klockan har hamnat på 15:47, kanske ska hämta det där andra barnet man äger. :)
Hem, baka bröd, slänga in en grotesk HEL kyckling i ugnen med rotfrukter, potatis till resten av familjen. Sjukt mätt efter lunchen dock. Jävla kycklingspetten la sig nog på tvären.. Moffmoff..  

Wellwell, kvällen då?
vill bara hem och gömma mig under täcket och läsa klart boken,
eller kanske rymma?

Skickar tankar till Mia som ligger hemma och flussar sig, uss uss. :( 
Annars hade man ju velat sno åt sig en kram eller två,
och kanske ett och annat hångel, men I´ll guess att det får vänta. ♥




Kommentarer
Postat av: Theessan

Tur för mig att Mia flussar sig, då fick jag kramas istället! <3

2011-05-05 @ 21:54:46
Postat av: Mia

pusspusspuss <3

2011-05-12 @ 22:47:41
URL: http://miaskriver.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback