Desperata fruar och äckelhetskänslor...

Slöar efter en sjukt rolig och intressant dag på praktiken.
Som Alltid lär jag mig nytt varje dag,
jag blir mer och mer säker på mitt yrkesval och min skolgångs inriktning,
och idag har jag skrattat mer än på flera veckor.
Har inte känt mig så glad och lycklig sen jag vet inte när, speciellt inte för en sådan vardaglig sak som idag.

Jag har helt enkelt känt mig fullständigt hemma, bekväm, och uppskattad.
Den känslan borde man känna oftare, man förtjänar att få känna så varje dag,

Knäppt att man blir ledsen och besviken för att man tillåter sig att känna lycka, för att man är ovan att känna så.

Kan jag bli lycklig och glad för små, vardagliga saker?

Tror det är mkt för helheten i mitt liv nu är i det fullaste kaos någonsin.
Skolan är snart över,
har ett sommarjobb som väntar på mig och jobberbjudanden som gör mig förvirrad.

Sommarjobb, eller fast tjänst?
Finns INGET enkelt val, tro mig, ni har ingen aning...

Blir frustrerad på mig själv, var jag tvungen att söka en tjänst jag i princip viste att dom skulle erbjuda mig,
jag jag egentligen vill ha mest av allt, men som jag vet att jag inte bordr ta?
Det äcklar mig at jag har sådan sjuk beslutångest för det mesta,
speciellt när det komnmer till arbetsliv och beslut.


Och som frosting på kakan är jag bara så jävla trött på mig själv,
 för HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VA ? ?


Kommentarer
Postat av: Ida

SKÄRP DIG! Du är ju så jävla smashing du kan bli, och duktig på allt du tar dig för! Ta chansen! Hoppa! Du kan klara det! I know that!! Det är nog väldigt få förunnat att få jobba med TVÅ saker som man är så bra på, som du. Och som man älskar. Do it. ♥



Och tacl för ikväll! : )

2011-06-02 @ 02:33:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback