Vart finns

nattugglorna, när jag inte kan sova??

Hatar dom här nätterna. Bara för att jag råkar hålla mig uppe och relativt pigg efter kl 22 på kvällen, så får jag inte en blund istället. Är jag såhär knäpp?

Såna här kvällar är det klassiskt beteende för mig att analysera låtar.
Ikväll går mellobidragen ikapp "Julia Alvgard - Better or worse" lurarna kontrat med "Linda Bengtzing -  E de fel på mig?

Analysering pågår,
vad jag kom fram till kommer nog aldrig komma fram,
för det blir mest dravvel av allt.

Om ca 4,5 timme ska jag upp och duscha innan barnen drar igång. Imorgon står träning x 2 på schemat.

Dans med återsken 20-21:30, sedan gymma 40min. Fint som fan!

Kommentarer
Postat av: Ida

Konstigt att du var trött igår morse... ^^ Tre blogginlägg samma datum! JEBUS! ; d

2011-03-09 @ 16:01:35
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: BoNiiiTa

Enköping e litet, man känner ingen alla visst ;p

2011-03-11 @ 13:22:46
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback